Livrare GARANTATĂ coletelor înainte de CRĂCIUN dacă faci comanda până la 19.12.2018.
Ora: 12:00

Transport gratuit la cumpărături de minim 200 RON!
-Site interzis persoanelor sub 18 ani-

 

Mulțumesc frumos
Meniu

Garantie

Suntem atât de încrezători în calitatea produselor noastre și în calitatea serviciilor noastre încât vă oferim o garanție deplină pentru :

  • produsele noastre,
  • termenul de livrare

  • sosirea intactă a produselor la destinație.

Garanția produselor

  • Nu ești mulțumit de narghileaua pe care ai cumpărat-o de la noi ?

  • Narghileaua nu-ți oferă plăcerea la care te-ai așteptat ?
  • Anturajul tău nu agreează  noul tău hobby?
  • Nici o problemă, nu trebuie să o aruncați, ascundeți, să o dați cadou sau să o puneți la vânzare deoarece o puteți returna în loc de 8 zile ( ce prevede legea )  în termen de 14 zile de la data primirii,  dacă în comanda dvs figurează și produsul narghilea.
  • Nu aveți altceva de făcut decât să împachetaţi cu grijă narghileaua cu toate accesoriile  în cutie, să inchideţi cutia ,să daţi click pe butonul "Trimite-mă înapoi!" iar in câteva zile sosește la dvs.  curierul și-l aduce înapoi intr-un pachet asigurat, astfel încât să nu aveți nevoie să ieșiti din casă !

  • Imediat ce pachetul dvs. ajunge la noi intact și fără elemente lipsă, vă vom returna prețul integral de achiziție al produselor în termen de 5 zile lucratoare  în loc de 30 de zile cum prevede legea.

  • Pentru a face acest lucru, trebuie să ne transmiteţi un cont bancar deoarece , din păcate, nu putem rambursa banii altfel.

  • Dacă profitați de posibilitatea returnării coletului cu transportatorul nostru ( curier GLS ), atunci acest cost va fi dedus din suma plătită de dumneavoastră pentru produse , adică   35 RON.  
  • Un alt mod de a vă returna produsele este acela de a-l trimite cu un curier oarecare ales de dumneavoastră în depozitul  nostru de narghilele între orele 08-16, pe următoarea adresă ( Loc. Sfântu Gheorghe Str.Constructorilor nr.7  Jud. Covasna Cod.Post. 520077 ).
  • Colete returnate prin posta Română,sau cu ramburs sau cu plata livrării la destinatar nu se preia în nici un caz.

  • Vă rugăm să împachetați cu grijă și precizie produsele fragile.

  • Pentru a evita orice confuzie, dacă aveți întrebări sau nevoie de ajutor, contactați-ne cu încredere la oricare din contactele noastre.

  • De asemenea, trebuie să ne returnați factura de cumpărare (trebuie pusă în pachet ), care este tot o condiție pentru returnare.
  • În magazinele noastre de prezentare oferim, de asemenea,  garanția de buy-back, doar în cazul în care produsul are un defect care rezultă dintr-un proces de fabricație și numai în cazurile în care narghileaua nu a fost utilizat.

     * Produsele deschise de către client ca :  arome, cărbuni, muștiucuri, etc. nu pot fi returnate din motive de igienă.

 

     *Oricine profită de această opțiune va fi înregistrat în baza noastră de date și pentru a evita abuzurile, nu vom mai trimite pachete pentru clientul respectiv !

 

                                 Trimite-mă înapoi!

 

Garanția pentru Termenul de livrare

 

  • În Romania termenul de livrare garantat este de 2 zile lucrătoare în cazul în care plasați comanda pînă  la orele14 ziua 0 (ca fiind data comenzii ).

  • De obicei se livrează toate pachetele în 24 ore dar sînt unele cazuri ( accidente pe ruta respectivă sau stări meteo nefavorabile care prelungesc termenul de livrare).

  • Data comenzii este considerată ziua 0, în weekend sau într-o zi nelucrătoare, aceasta este luni sau următoarea zi lucrătoare!

  • Vă garantăm că, în cazul în care plasați comanda pînă la orele14 și noi nu putem livra in ziua următoare, atunci va trimitem un cadou în pachetul comandat.

  • Din cauza comenzilor primite in week-end, luni vă putem garanta expedierea numai la produsele comandate pînă la orele 12, aşadar veți primi comenzile comandate în cursul zilei de  marţi.
  • Comenzile efectuate Luni după orele 14 vor fi predate numai marți curierului și vor fi livrate doar în ziua de

MIERCURI.

 

Garanția sosirii intacte a produselor la client.

 

  • Toate componentele fragile sunt ambalate într-o folie protectoare cu aer, avem experiența în ambalarea produselor fragile, astfel și produsele fragile vor ajunge intacte și în siguranță la clienți.

  • Livrarea la domiciliu a pachetelor este încredințată unei companii de curierat recunoscută (GLS), care oferă servicii de livrare  de colete fiabile, de înaltă calitate, flexibile în toată Europa.

  • Fiecare pachet este tratat cu o atenție deosebită de la predare la livrare, astfel încât incidența deteriorării să fie minimă.
  • În cazul în care pachetul dvs. este deteriorat accidental, dacă vasul de narghilea s-a spart  , vă rugăm să ne raportați imediat acest lucru.

  • Vă vom  solicita o fotografie a piesei deteriorate pe care trebuie să ne-o trimiteți prin e-mail.

  • După ce am primit poza, după posibilitate, in cealaltă zi lucrătoare vom înlocui părțile deteriorate, bineînţeles gratuit !

Căutare