SITE-UL FOLOSEȘTE COOKIE-URI, CU SCOPUL DE A REALIZA SERVICIILE CONFORM CU POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE. ACESTEA SE FAC ÎN CONFORMITATE CU PRINCIPIILE UTILIZĂRII COOKIE-URILOR GĂSITE ÎN POLITICA DE COOKIE, UNDE PUTEȚI GĂSI PRINCIPIILE PROCESĂRII DATELOR DVS. PERSONALE DE CĂTRE NOI.

Am inteles, Accept!
Meniu

Garanție

Suntem atât de încrezători în calitatea produselor și a serviciilor noastre, încât vă oferim o garanție deplină pentru:

  • produsele noastre,
  • termenul de livrare al produselor comandate,
  • sosirea intactă a produselor la destinație.

Garanția produselor

  • Nu sunteți mulțumit de narghileaua pe care ați cumpărat-o de la noi? 
  • Prietenii nu agreează noul hobby al dvs.? 
  • Nici o problemă, nu trebuie să o aruncați, să-l ascundeți, să-l dați cadou sau să o puneți la vânzare deoarece o puteți returna acum în termen de 14 zile de la data primirii, dacă în comanda dvs. figurează și produsul narghilea.
  • Pentru a trimite înapoi, trebuie să urmați pașii următori: să împachetați cu grijă narghileaua cu toate accesoriile, în cutia lor originală, să închideți și să sigilați cutia. În câteva zile curierul va prelua pachetul, astfel, dvs. nici nu trebuie să ieșiți din casă. 
  • Imediat ce pachetul trimis de dvs. ajunge la noi intact și fără elemente lipsă, vă vom returna prețul integral de achiziție al produselor în termen de 5 zile lucrătoare, în loc de 30 de zile, cum prevede legea.
  • Pentru a face acest lucru, trebuie să ne transmiteţi un cont bancar,  acesta fiind singura modalitate în care vă putem rambursa banii.
  • Dacă alegeți să profitați de posibilitatea returnării coletului cu transportatorul nostru (curier GLS), atunci costul de 35 de lei va fi dedus din suma care trebuie restituită de noi către dvs.  
  • Un alt mod de a returna produsele este acela de a-l trimite cu un curier ales de dumneavoastră. Vă solicităm să faceți expediția la depozitul nostru de narghilele, care are program între orele 08-16, în zilele lucrătoare și următoare adresă: Loc. Sfântu Gheorghe, Str. Constructorilor nr. 7, Jud. Covasna.
  • Colete returnate prin Poșta Română, cu ramburs sau cu plata livrării la destinatar nu se vor prelua.
  • Vă rugăm să împachetați cu grijă și precizie produsele fragile.
  • Pentru a evita orice confuzie, dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, contactați-ne cu încredere prin e-mail, la telefon sau prin aplicația de chat de pe pagina noastră.   
  • În pachet vă solicităm să includeți și factura emisă de noi (sau o copie a acesteia), toate piesele și accesoriile produsului pe care-l restituiți, respectiv  ambalajul/cutia intactă a produselor primite.
  • Garanția tip buy-back prezentată anterior se aplică numai în situația în care nu ați utilizat narghileaua.
  • Dacă narghileaua ce ați cumpărat de la noi se dovedește că a fost folosită, nu vă putem returna banii.  

     * Produsele deschise și folosite de dvs., precum aromele, cărbunii, muștiucurile etc. nu pot fi returnate, din motive de igienă. În cazul în care totuți restituiți aceste produse, la următoarea comandă s-ar putea să solicităm să achitați în avans prețul produselor. 

Garanția pentru Termenul de livrare  al produselor comandate

  • Pentru comenzile plasate din România, înainte de ora 12:00 a unei zi lucrătoare, vă putem garanta, că în ziua respectivă sau în cel mai rău caz, în termen de 48 de ore, să predăm curierului comanda dvs
  • Curierul GLS, cu care avem relații contractuale livrează produsele comandată, de regulă, în 24 de ore. Se poate întâmpla totuși, ca coletul să nu ajungă la dvs. în 24 de ore. Acest lucru se poate întâmpla din motive precum starea de urgență, starea de alertă, fenomene meteo, culpa societății de curierat, culpa dvs. În aceste situații, nerespectarea termenului de livrare nu poate fi pusă în sarcina noastră.
  • Dacă comanda a fost făcută într-o zi nelucrătoare sau într-o zi de sărbătoare legală, ziua 0 se consideră a fi prima zi lucrătoare după aceea zi.
  • În cazul în care plasați comanda până la orele 12:00 și nu am făcut livrarea în termenul prevăzut anterior, vă vom trimite un cadou în pachetul comandat, însă răspunderea noastră nu poate fi antrenată în nici un alt fel.  

Garanția sosirii intacte a produselor la client.

  • Avem experiență în ambalarea produselor fragile, astfel acestea vor ajunge intacte și în siguranță la clienți.Toate componentele fragile sunt ambalate într-o folie protectoare cu aer. 
  • Livrarea la domiciliu a pachetelor este încredințată unei companii de curierat recunoscută (GLS), care oferă servicii de livrare  de colete fiabile, de înaltă calitate, flexibile în toată Europa.
  • Fiecare pachet este tratat cu o atenție deosebită de la predare la livrare, astfel încât posibilitatea deteriorării să fie minimă.
  • În cazul în care pachetul dvs. este deteriorat accidental, dacă vasul de narghilea s-a spart, vă rugăm să ne anunțați pe mail acest aspect, iar noi vom înlocui piesele deteriorate, în cel mai scurt timp, pe cheltuiala noastră.

Căutare